REGULAMIN ZAJĘĆ LINGO-STAR  rok szkolny 2025/2026

  • §1 Informacje kontaktowe

Tu dowiesz się więcej o tym, kim jesteśmy i jak możesz się z nami sprawnie skontaktować.

  1. Organizatorem zajęć jest Lingo-Star Sp. z o.o. z siedzibą w Ożarowie Mazowieckim, ul. Korfantego 1 05-850 Ożarów Mazowiecki, NIP 1182102786, KRS 0000527557, e-mail do kontaktu: lingostar@lingostar.pl; telefon: 22 374 02 59 | +48 793 402 902 (dalej jako SZKOŁA).
  2. W sprawach dotyczących zajęć odbywających się w:

1) Filii Ożarów Mazowiecki (ul. Korfantego 1 05-850 Ożarów Mazowiecki), można kontaktować się mailowo lingostar@lingostar.pl; telefon:  22 374 02 59 | +48 793 402 902 (dalej jako SZKOŁA).

2) Filii Pruszków (ul. Wojska Polskiego 31/8, Pruszków) można kontaktować się mailowo: pruszkow@lingostar.pl, telefon: +48 533 926 438;

3) Filii Granica (ul. Szczęśliwa 1, Granica k. Nowej Wsi) można kontaktować się także mailowo: pruszkow@lingostar.pl; tel: +48 533 926 438;

4) Filii Duchnice (ul. Duchnicka 3, Duchnice) można kontaktować się także e-mailowo: duchnice@lingostar.pl, telefon:  +48 793 402 902

5) Filii Warszawa-Ursus (ul. Orłów Piastowskich 57, lok. U1, Warszawa) można kontaktować się także e-mailowo: ursus@lingostar.pl, tel: +48 660 911 996,

  1. Wpłaty z tytułu zajęć należy dokonywać na rachunek SZKOŁY nr:

59 1140 2004 0000 3202 7527 7249.

  1. Umożliwiamy skorzystanie z usług Serwisu Przelewy24 w celu dokonania płatności on-line (m.in. za pomocą przelewu elektronicznego, karty płatniczej lub kredytowej, płatności BLIK); Dokonanie płatności on-line jest odpłatne zgodnie z Cennikiem Serwisu PayU, o czym Klient zostanie poinformowany przez złożeniem zamówienia z wykorzystaniem płatności on-line.
  • §2 Zapisy i rozpoczęcie współpracy

Dowiedz się, jak przebiega zapis na zajęcia oraz w jaki sposób rozpoczynamy współpracę. Jasne zasady pomogą nam zbudować efektywną relację i sprawnie rozpocząć Twoją edukacyjną przygodę z naszą SZKOŁĄ.

  1. SZKOŁA realizuje usługi edukacyjne dla Uczestnika, tj. przeprowadza zajęcia, które zobowiązała się zorganizować w formie zajęć indywidualnych lub grupowych, rezerwuje termin zajęć i pozostaje w gotowości do świadczenia usług, a także przygotowuje niezbędne materiały do nauki. SZKOŁA zapewnia Uczestnikowi warunki do nauki przez odpowiednio dobrany program nauczania, materiały dydaktyczne i wykwalifikowaną kadrę.
  2. Szczegółowe zasady współpracy określa Oferta zajęć wraz z niniejszym Regulaminem (dalej łącznie jako Umowa).

ZAPISY

  1. Aby zapisać się na zajęcia, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www.lingostar.pl (zakładka „ZAPISY”) wybierając:

– w przypadku nowego ucznia – formularz zgłoszeniowy dla nowego ucznia,

– w przypadku ucznia kontynuującego naukę – formularz kontynuacji/ deklarację kontynuacji można także przesłać e-mailowo / sms-owo na adres SZKOŁY.

ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY

  1. Współpraca rozpoczyna się z chwilą:

1) akceptacji przez Klienta Oferty zajęć i Regulaminu oraz

2) dokonania pierwszej płatności zgodnie z wybranym modelem płatności (np. opłacenie pierwszej płatności za zajęcia, opłacenie opłaty semestralnej lub rocznej za kurs).

  1. Akceptacja może nastąpić m.in. za pośrednictwem narzędzi do podpisywania umów on-line, poprzez zaznaczenie checkboxa z akceptacją Regulaminu po zapoznaniu się z Ofertą zajęć lub w inny sposób. Do rozpoczęcia współpracy ze SZKOŁĄ konieczne jest podanie danych określonych przez SZKOŁĘ w formularzu zamówienia.
  2. W przypadku zapisania się na kurs, który się już rozpoczął, opłata za kurs jest pomniejszana o cenę zajęć, które się już odbyły.

 

USŁUGA PRZYPROWADZANIA/ PRZEWOŻENIA DZIECI NA ZAJĘCIA

  1. W przypadku zawarcia umowy na zajęcia edukacyjne, Klient ma prawo rozszerzyć współpracę ze SZKOŁĄ o usługę przyprowadzania lub przewożenia Uczestnika na zajęcia do placówki Lingo-Star (dalej jako Usługa przyprowadzania Dziecka).
  2. Chęć skorzystania z usługi powinna być zgłoszona najpóźniej w chwili zawarcia Umowy na zajęcia edukacyjne.

 

  • §3 Informacje podstawowe dotyczące zajęć

Tutaj znajdziesz kluczowe informacje dotyczące organizacji zajęć – ich formy, liczebności grup, harmonogramów oraz zasad obowiązujących podczas kursów. To ważne, byśmy wszyscy wiedzieli, czego się spodziewać.

  1. Informacje dotyczące czasu trwania zajęć, częstotliwości zajęć, jak również liczby zajęć określa Oferta zajęć stanowiąca integralną część Umowy.
  2. Zajęcia są prowadzone w formie zajęć indywidualnych lub grupowych.
  3. Zajęcia grupowe są prowadzone w następującym modelu:
  • zajęcia w parach,
  • zajęcia w grupie 3 osobowej,
  • zajęcia w grupie 4 – 5 osobowej,
  • zajęcia w grupie od 6-10 osobowej.
    1. Liczba osób w grupie, o których mowa w ust. 3 może być zwiększona z ważnych przyczyn za zgodą wszystkich uczestników zajęć.
    2. Harmonogram zajęć (o ile nie wskazano inaczej w Ofercie zajęć):
  • w przypadku zajęć indywidualnych jest indywidualnie uzgadniany przez SZKOŁĘ i Uczestnika/Klienta,
  • w przypadku zajęć grupowych określany jest przed akceptacją Umowy; w sytuacji gdyby Umowa została zawarta przed ustaleniem ww. harmonogramu, harmonogram zajęć wymaga akceptacji przez Klienta.
  1. Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania zasad panujących w trakcie zajęć, w tym do przygotowywania się do zajęć, przestrzegania zasad kultury osobistej, niezakłócania pracy podczas zajęć.
  2. W przypadku zajęć stacjonarnych, SZKOŁA odpowiada za bezpieczeństwo Uczestnika podczas trwania zajęć. Klient zapewnia Uczestnikowi opiekę przed zajęciami i po zajęciach. SZKOŁA nie odpowiada za szkody powstałe z przyczyn niezależnych od SZKOŁY (działanie siły wyższej, wyłączna wina Klienta czy Uczestnika).
  3. W sytuacji gdy liczebność grupy spadnie poniżej minimalnej liczby osób wskazanej w Umowie lub gdy nie utworzy się grupa z minimalną liczbą osób, SZKOŁA ma prawo rozwiązać Umowę z ważnych przyczyn. SZKOŁA może także zaproponować przesunięcie terminu rozpoczęcia zajęć, przeniesienie Uczestnika do innej grupy lub zaproponować podniesienie opłaty, a Klient ma prawo do odrzucenia nowej oferty.
  4. Materiały udostępniane przez SZKOŁĘ mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Klienta/Uczestnika na własny użytek. Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie, zgrywanie i pobieranie w jakikolwiek sposób nagrań oraz innych udostępnianych informacji i materiałów. Prawami autorskimi dysponuje SZKOŁA bądź inny podmiot, od którego SZKOŁA uzyskał odpowiednią licencję. Materiały mogą być też wykorzystywane przez SZKOŁĘ w oparciu o inną podstawę prawną.
  • §4 Płatności

Zależy nam na transparentności w kwestii opłat. W tym rozdziale znajdziesz informacje o dostępnych modelach płatności oraz zasadach rozliczeń – tak, aby wszystko było dla Ciebie jasne i przewidywalne.


PŁATNOŚĆ ZA ZAJĘCIA

  1. Cena za zajęcia edukacyjne wybrane przez Klienta określana jest w Ofercie zajęć zaakceptowanej przez Klienta. Cena różni się m.in. w zależności od rodzaju kursu, liczby uczestników (zajęcia indywidualne/ grupowe) oraz czasu trwania zajęć. Szczegółowy cennik dostępny jest także na stronie www.lingostar.pl w zakładce Zapisy – Cennik (należy wybrać dany oddział).
  2. Sposób i harmonogram płatność są zależne od wybranego przez Klienta przy zapisie modelu płatności. W przypadku:

1) płatności miesięcznej (tzw. system ratalny), płatności dokonuje się najpóźniej do 10. dnia każdego miesiąca, z tym zastrzeżeniem, że pierwsza rata musi być uiszczona najpóźniej na 3 dni przed pierwszymi zajęciami (o ile nic innego nie wynika z indywidualnych uzgodnień Stron),

2) płatności semestralnej – pierwszej płatności dokonuje się najpóźniej na 3 dni przed pierwszymi zajęciami, a drugiej do 10 lutego 2026 r.

3) płatności jednorazowej za cały kurs – płatności dokonuje się najpóźniej na 3 dni przed pierwszymi zajęciami.

  1. W przypadku terminowej płatności jednorazowej lub semestralnej, Klient może skorzystać ze zniżki opisanej w Regulaminie promocji stanowiącym załącznik do Regulaminu.
  2. Wysokość opłaty miesięcznej lub semestralnej jest ustala w sposób ryczałtowy i nie zależy od liczby zajęć w danym miesiącu/semestrze. Jest to opłata stała za dany okres rozliczeniowy obliczona w następujący sposób: cena za cały kurs dzielona jest na równe płatności miesięczne lub semestralne. Liczba rat wynika z liczby miesięcy/semestrów, w których planowo odbywają się zajęcia.
    PŁATNOŚĆ ZA USŁUGĘ PRZYPROWADZANIA/ PRZEWOŻENIA DZIECKA NA ZAJĘCIA
  3. Cena za usługę przyprowadzania/ przewożenia Uczestnika na zajęcia do Szkoły jest określona w zaakceptowanej przez Klienta Ofercie zajęć. Cena jest też dostępna w Cenniku na stronie www.lingostar.pl (zakładka: Zapisy – Cennik).
  4. Opłatę za usługę należy uiścić jednorazowo z góry za każdy semestr najpóźniej na 3 dni przed pierwszymi zajęciami.
  • §5 Zmiana terminu zajęć

Rezerwujemy dla Ciebie konkretny termin i dbamy o jego utrzymanie. Dowiedz się, jakie obowiązują zasady dotyczące zmiany lub odwołania zajęć – zarówno w przypadku kursów grupowych, jak i indywidualnych

  1. Z uwagi na specyfikę zajęć grupowych:
  • odwołanie/zmiana terminu zajęć przez Klienta/ Uczestnika z przyczyn leżących po stronie Klienta/Uczestnika, nie jest możliwa, z zastrzeżeniem ust. 2;
  • nieobecność Uczestnika na zajęciach z przyczyn leżących po stronie Klienta/Uczestnika nie zwalnia Klienta z obowiązku uiszczenia opłaty za zajęcia, które odbyły się zgodnie z harmonogramem lub które SZKOŁA była gotowa świadczyć w związku z rezerwacją terminu dla Uczestnika;
  1. W przypadku nieobecności na zajęciach grupowych, Uczestnik:
  • otrzymuje w ramach Konta Klienta dostęp do przygotowanych materiałów z zajęć oraz informacji, co było przedmiotem zajęć podczas nieobecności Uczestnika;
  • może wymienić każdą nieobecność na zajęciach grupowych na udział w jednych innych zajęciach grupowych organizowanych przez Szkołę (np. Soboty z Lingo). W celu skorzystania z tej możliwości, Uczestnik zobowiązany jest do zgłoszenia chęci udziału w zajęciach zastępczych najpóźniej 3 dni przed planowanym wydarzeniem. Klient może skorzystać z ww. uprawnienia przez czas trwania Umowy.
  1. Istnieje możliwość zmiany terminu na wniosek grupy z powodu wycieczki szkolnej/ uroczystości szkolnej uniemożliwiającej realizację zajęć zgodnie z harmonogramem na następujących zasadach:
  • wniosek o zmianę wraz ze zgodą uczestników musi być przekazany SZKOLE maksymalnie na 2 dni robocze przed terminem zajęć, których termin ma być zmieniony;
  • wniosek o zmianę wraz ze zgodą uczestników musi być złożony najpóźniej do 30 kwietnia;
  • zgodę muszą wyrazić wszyscy uczestnicy zajęć; zgoda musi dotyczyć zarówno zmiany terminu, jak i nowego terminu zajęć;
  • zajęcia będą odrabiane poprzez przedłużanie kolejnych zajęć o 15/20/30 minut do czasu odrobienia zajęć. Zajęcia mogą być także odrobione w jednym z trzech terminów udostępnionych przez Szkołę lub mogą być zrealizowane zajęcia podwójne – w zależności od uzgodnień Stron.
  1. Z uwagi na specyfikę zajęć indywidualnych (1:1), odwołanie/zmiana terminu zajęć przez Klienta/ Uczestnika z przyczyn leżących po stronie Klienta/Uczestnika bez ważnej przyczyny lub bez podania przyczyny jest możliwa na zasadach opisanych poniżej:
  • Klient/Uczestnik informuje SZKOŁĘ o odwołaniu/zmianie terminu najpóźniej na 24 godziny robocze przed planowanymi zajęciami np. smsem/e-mailem lub w inny przyjęty sposób do komunikacji ze SZKOŁĄ. (Przykład: w przypadku chęci odwołania zajęć odbywających się w poniedziałek o godzinie 9:00, Klient/Uczestnik powinien zgłosić nieobecność do poprzedzającego go piątku do godziny 9:00; w przypadku zajęć odbywających się w czwartek o 12:00, Klient/Uczestnik powinien zgłosić nieobecność do poprzedzającej go środy do 12:00).
  • nieobecność Uczestnika na zajęciach w przypadku braku odwołania zajęć zgodnie z pkt powyżej nie zwalnia z obowiązku uiszczenia opłaty za zajęcia, które odbyły się zgodnie z harmonogramem lub które SZKOŁA była gotowa świadczyć w związku z rezerwacją terminu dla Uczestnika.
  1. SZKOŁA ma prawo zmiany/odwołania terminu zajęć wyłącznie z ważnej przyczyny. Odwołanie/zmiana powinny nastąpić najpóźniej na 24 godziny przed planowanym terminem zajęć, chyba że ważna przyczyna nastąpiła później (np. nagła choroba, zdarzenie losowe). W takiej sytuacji zostanie wyznaczony inny termin do odrobienia tych zajęć w uzgodnieniu z Uczestnikiem/Klientem.
  • §6 Zmiana Umowy

Staramy się zapewniać stabilne warunki współpracy. Zdarza się jednak, że konieczna jest zmiana ustaleń. W tym rozdziale wyjaśniamy, kiedy i w jaki sposób mogą zostać wprowadzone zmiany do Umowy.

  1. SZKOŁA ma prawo wprowadzenia zmian do Umowy z ważnych przyczyn, w tym w szczególności w przypadku istotnej zmiany czynników ekonomicznych (np. z uwagi na wzrost obciążeń i opłat publicznych, wzrost opłat administracyjnych), o ile istnieje związek przyczynowo-skutkowy między ww. zmianą a zmianą kosztów świadczenia usług przez SZKOŁĘ, a także z powodu zmiany przepisów prawa (m.in. kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta) lub decyzji i orzeczeń w zakresie, w jakim wymuszają one na SZKOLE wprowadzenie zmian. Zmiany mogą być wprowadzone nie częściej niż 2 razy w trakcie trwania Umowy.
  2. O każdej zmianie Umowy, Klient zostanie powiadomiony e-mailowo lub pisemnie nie później niż w terminie 14 dni przed planowanym terminem wprowadzenia zmian informując, że jeżeli przed datą wejścia w życie zmian Klient nie zgłosi SZKOLE sprzeciwu wobec tych zmian lub nie wypowie Umowy, uznaje się, że Klient wyraził na nie zgodę.
  3. W przypadku, gdy Klient wypowie Umowę lub zgłosi sprzeciw wobec zmian, ale nie dokona wypowiedzenia Umowy, Umowa ta rozwiązuje się z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie zmian.
  4. Procedura, o której mowa powyżej nie dotyczy zmiany formy prowadzenia zajęć z zajęć stacjonarnych na zajęcia on-line w przypadku gdy z ważnych przyczyn utrudnione lub niemożliwe będzie prowadzenie zajęć stacjonarnie, w tym w szczególności w przypadku gdy ogłoszony zostanie stan epidemii, stan zagrożenia epidemiologicznego, stan wyjątkowy lub wprowadzone zostaną inne obostrzenia utrudniające lub uniemożliwiające prowadzenie zajęć stacjonarnie m.in. w związku z rozwojem sytuacji epidemicznej na skutek ograniczeń o charakterze administracyjnym lub na skutek zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego, a także gdy zmiana formy prowadzenia zajęć będzie uzasadniona istotnymi względami bezpieczeństwa SZKOŁY i Uczestników. W sytuacji wystąpienia ww. okoliczności – do czasu ich ustania, Klient wyraża zgodę na zmianę formy prowadzenia zajęć ze stacjonarnych na zajęcia on-line. Szczegółowe informacje dot. wymagań w zakresie zajęć on-line zostały określone w §9 Regulaminu [Zajęcia on-line]. zmiana formy prowadzenia zajęć nie stanowi zmiany Umowy i nie wymaga aneksowania, nie stanowi podstawy do rozwiązania umowy/odstąpienia od umowy oraz nie stanowi podstawy do zmiany wysokości opłat za zajęcia.
  5. Odwołanie/ zmiana terminu zajęć z ważnych przyczyn leżących po stronie SZKOŁY, o której mowa w §4 i § 9 [Zmiana terminu zajęć/Zajęcia on-line] nie stanowi zmiany umowy. W przypadku braku możliwości odrobienia zajęć przez Uczestnika w nowym zaproponowanym przez SZKOŁĘ terminie – opłata za te zajęcia zostanie zwrócona lub zostanie przeniesiona na kolejny okres rozliczeniowy lub rozliczona w ramach rozliczenia końcowego przy okazji rozwiązania Umowy – zgodnie z decyzją Klienta.
  • §7 Rozwiązanie Umowy

Wierzymy, że wspólnie osiągniemy zamierzone cele edukacyjne. Jeżeli jednak z jakiegoś powodu zdecydujesz się zakończyć współpracę, poznaj obowiązujące zasady rozwiązania umowy i rozliczenia dotychczasowych świadczeń.

  1. Klient ma prawo bez ważnej przyczyny lub bez podania przyczyny rozwiązać umowę z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca (Przykład: w przypadku wypowiedzenia umowy w dniu 3 marca, umowa rozwiązuje się z dniem 30 kwietnia).
  2. Rozwiązanie Umowy powinno nastąpić poprzez złożenie oświadczenia o rozwiązaniu Umowy (np. osobiście w formie pisemnej w sekretariacie lub filii, e-mailowo na adres SZKOŁY).
  3. SZKOŁA ma prawo rozwiązać umowę z ważnych przyczyn wskazanych w niniejszym Regulaminie, a także w przypadku istotnego naruszenia przez Klienta/ Uczestnika postanowień Umowy, w tym z powodu braku zapłaty wynagrodzenia za zajęcia po uprzednim wezwaniu do zaprzestania naruszeń i wyznaczenia odpowiedniego dodatkowego terminu pod rygorem wypowiedzenia/rozwiązania Umowy w trybie natychmiastowym.
  4. Z chwilą rozwiązania umowy, SZKOŁA dokonuje rozliczenia wniesionych opłat, w tym wylicza Wynagrodzenie za zrealizowaną umowę. Wynagrodzenie za zrealizowaną umowę odpowiada opłatom za zajęcia, które zostały zrealizowane do dnia rozwiązania Umowy (tj. liczba zajęć x opłata za jednostkowe zajęcia), opłatom za inne usługi zrealizowane zgodnie z Umową oraz wydatkom poniesionych przez SZKOŁĘ (np. opłatom za podręczniki) w celu należytego wykonania Umowy. Rozliczenie obejmuje także weryfikację udzielonych rabatów, w tym weryfikację czy istnieją podstawy do naliczenia/zwrotu rabatów zgodnie z Regulaminem Promocji.
  5. W przypadku dokonania opłaty za zajęcia w kwocie niższej niż Wynagrodzenie za zrealizowaną umowę, Klient ma obowiązek uregulować niedopłatę (brakującą kwotę) niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia wezwania na rachunek wskazany przez SZKOŁĘ. Powyższe postanowienie stosuje się odpowiednio także do obowiązku zwrotu nadpłaty przez SZKOŁĘ.
  • §8 Wizerunek

Zależy nam na wysokiej jakości naszych zajęć i dobrym kontakcie z uczestnikami. Czasami nagrywamy lekcje lub robimy zdjęcia – dla celów edukacyjnych, dokumentacyjnych lub marketingowych. Sprawdź, na jakich zasadach odbywa się utrwalanie wizerunku uczestników.

  1. Klient wyraża zgodę na utrwalanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie przez SZKOŁĘ wizerunku Uczestnika w postaci nagrania/zdjęć z przebiegu zajęć/wydarzeń organizowanych przez SZKOŁĘ do celów wewnętrznych, dokumentacyjnych i edukacyjnych. Klient, przed zawarciem Umowy zobowiązany jest do uzyskania zgody Uczestnika w zakresie wskazanym w §8.
  2. W przypadku wyrażenia zgody przez Klienta na utrwalanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie wizerunku Uczestnika do celów marketingowych, zgoda obejmuje wszelkie formy publikacji, m.in. na stronie internetowej i w social media SZKOŁY (Instagram/ Facebook/TikTok lub innych). W przypadku wycofania zgody wizerunkowej, Klient/Uczestnik powinien wskazać konkretne publikacje, które powinny zostać usunięte.
  3. Wizerunek Uczestnika, o którym mowa w ust. 1-2 może być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego przetwarzania, kadrowania i kompozycji (m.in. zmiany formatu zdjęcia, wyostrzenia, poprawienia kolorystyki). Wizerunek może być także zestawiony z wizerunkami innych osób uczestniczących w zajęciach/wydarzeniach organizowanych przez SZKOŁĘ, a także może być dodawany do innych materiałów powstających w ramach działalności SZKOŁY. Zgoda obejmuje wszelkie formy publikacji.
  4. Uczestnik nie może utrwalać, wykorzystywać i rozpowszechniać wizerunku innych uczestników/osób prowadzących bez uprzedniej zgody ww. osób.
  • §9 Zajęcia on-line

Zajęcia on-line wymagają spełnienia pewnych warunków technicznych. W tym miejscu znajdziesz informacje o tym, jak przygotować się do lekcji prowadzonych w tej formie, z jakich programów korzystamy i co zrobić w razie problemów z połączeniem.

  1. W przypadku zajęć on-line lub przesyłania materiałów on-line, Uczestnik powinien posiadać:
  • dostęp do Internetu i aktywną pocztę elektroniczną,
  • w przypadku zajęć on-line, dodatkowo sprzęt komputerowy do uczestnictwa w zajęciach, słuchawki lub głośnik do odtwarzania dźwięku, a także mikrofon oraz kamerę.
  1. Zaleca się uczestniczenie w zajęciach przy wykorzystaniu stałego łącza internetowego. Mobilne łącze z uwagi na swój charakter może powodować zakłócenia, w tym przerwanie uczestnictwa w zajęciach.
  2. SZKOŁA nie odpowiada za nieprawidłowości techniczne w sytuacji gdy przyczyna leży po stronie Klienta/Uczestnika lub innych podmiotów, z których usług Klient/Uczestnik korzysta (np. usługa dostępu do Internetu), a które to usługi mogą mieć bezpośredni/pośredni wpływ na możliwość korzystania z usług SZKOŁY. W przypadku wystąpienia ww. problemów technicznych, które uniemożliwiają uczestniczenie w lekcji, zajęcia uważa się za zrealizowane z uwagi na gotowość SZKOŁY do świadczenia usług i rezerwację terminu.
  3. W przypadku wystąpienia problemów technicznych po stronie SZKOŁY lub podmiotów wspierających SZKOŁĘ w realizacji umowy, które uniemożliwiają przeprowadzenie zajęć w całości lub w części, zajęcia te – odpowiednio w całości lub w części, w której niemożliwe było ich przeprowadzenie zostaną przełożone na inny termin zgodnie z dyspozycją Uczestnika/Klienta.
  4. Udostępniane materiały mogą być w formacie *.PDF*, *.doc, *.mp3, *.mp4 ,*.zip, *.rar, Uczestnik musi posiadać programy, które obsługują wymienione pliki.
  5. W przypadku gdy materiały będą udostępniane za pośrednictwem platformy/ programu/ aplikacji, konieczne będzie posiadanie przez Uczestnika dostępu do ww. platformy. SZKOŁA przekaże Uczestnikowi instrukcje dot. uzyskania dostępu do ww. platform.
  • §10 Warunki techniczne i prawne dotyczące składania zamówień

Sprawdź, czego potrzebujesz, aby złożyć zamówienie oraz jakie uprawnienia Ci przysługują.

  1. Organizator oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów/Uczestników przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci/Uczestnicy powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. SZKOŁA nigdy nie zwraca się do Klienta/Uczestnika z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.
  2. W celu złożenia zamówienia, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
  • aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
  • aktywnego konta poczty elektronicznej,
  • dostępu do sieci Internet.
  1. Szczegółowe informacje dot. uprawnień Klienta w przypadku umów na dostarczenie treści/ usługi cyfrowej określają przepisy ustawy o prawach konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany.
  2. Klient może złożyć reklamację wysyłając ją na adres SZKOŁY wskazany w Regulaminie (adres korespondencyjny lub e-mailowy). Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji uniemożliwiającej jej rozpatrzenie, SZKOŁA wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
  3. SZKOŁA rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, o ile nic innego nie wynika z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta.
  • §11 Konto Klienta

Z uwagi na to, że korzystamy z platformy, która umożliwia nam sprawną współpracę, dowiedz się, jak przebiega proces tworzenia konta Klienta i jakie informacje możesz sprawdzić za pośrednictwem tego systemu.

  1. W związku ze złożeniem zamówienia, SZKOŁA tworzy dla Klienta Konto Użytkownika, tj. indywidualny panel uruchomiony na rzecz Klienta, dalej jako Konto/Konto Użytkownika. Umowa na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika jest zawarta na czas nieokreślony. Konto Użytkownika pozwala Klientowi m.in. na dostęp do historii zamówień, terminów płatności.
  2. Klient nie może udostępniać Konta osobom trzecim lub posiadać kilka Kont.
  3. Organizator przesyła na wskazany przez Klienta adres e-mailowy informacje dotyczące
    Klient ustanawia indywidualne hasło do Konta. Klient ma obowiązek ustanowić indywidualne hasło również w przypadku, gdy na potrzeby rejestracji Konta hasło generowane jest automatycznie przez system. Po rejestracji Konta, Klient powinien niezwłocznie ustanowić nowe hasło.
  4. Klient może zgłosić żądanie usunięcia Konta Użytkownika e-mailowo lub w inny sposób przyjęty do komunikacji ze SZKOŁĄ z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia bez podania przyczyn.
  5. Usunięcie Konta może wiązać się z utratą dostępu lub trudnościami w korzystaniu z Produktów udostępnionych w ramach Konta.
  6. SZKOŁA może wypowiedzieć umowę na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika:
  • z ważnych przyczyn z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia (dotyczy Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta); pod pojęciem ważnej przyczyny należy rozumieć w szczególności naruszenie przez Klienta postanowień Regulaminu lub przepisów prawnych, a także podejmowanie przez Klienta działań sprzecznych z dobrymi obyczajami;
  • bez podania przyczyny w trybie natychmiastowym (dotyczy Klienta, który nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta).
  •  
  • §12 Postanowienia końcowe

Na końcu znajdziesz ogólne zapisy formalne, obowiązujące przy większości umów. Warto się z nimi zapoznać – poruszają m.in. kwestie odpowiedzialności, siły wyższej i ochrony Twoich praw

  1. Klient oświadcza, że Klient/Uczestnik zapoznał się z załącznikiem do Regulaminu, tj. klauzulą informacyjną, w ramach której SZKOŁA zrealizował obowiązki informacyjne wynikające m.in. z RODO, z ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy o prawach konsumenta.
  2. Umowa wraz z Regulaminem nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa uprawnień Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  3. W czasie trwania siły wyższej, Strony Umowy zwolnione będą od wszelkiej odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko okoliczności zaistnienia siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu umowy. Powyższe ma zastosowanie również w okresie bezpośrednio poprzedzającym lub następującym bezpośrednio po wystąpieniu siły wyższej, jeżeli tylko we wskazanym okresie oddziaływanie siły wyższej będzie stanowiło przeszkodę w wykonaniu umowy. Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, całkowicie niezależne od woli i działania Stron, którego nie można było przewidzieć i niemożliwe było jego zapobieżenie, w szczególności takie zdarzenia jak: powódź, włamanie, wojna, akt terroru, wprowadzenie stanu wyjątkowego.
  4. W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy, w tym przepisy ustawy – kodeks cywilny oraz ustawy o prawach konsumenta (o ile dotyczą).

 

Załącznik:

– Regulamin Promocji

– Klauzula informacyjna

Regulamin Promocji LINGO – STAR

  1. Informacje podstawowe
  2. Organizatorem Promocji jest Lingo-Star Sp. z o.o. z siedzibą w Ożarowie Mazowieckim, ul. Korfantego 1 05-850 Ożarów Mazowiecki, NIP 1182102786, KRS 0000527557, e-mail do kontaktu: lingostar@lingostar.pl; telefon: 22 374 02 59 | +48 793 402 902 (dalej jako SZKOŁA)
  3. Promocja obowiązuje w okresie od 01.09.2025 do dnia 30.09.2026.
  4. Ogólne Warunki Promocji
  5. W ramach Promocji Organizator przewidział możliwość uzyskania rabatu przez Uczestnika – wysokość rabatu zależy od spełnienia określonych warunków.
  6. Rabat obniża cenę Usługi (dalej: „Cena wyjściowa”). Cena wyjściowa zależna jest od rodzaju Usługi i określona w aktualnym cenniku i ofercie Organizatora, a także zostanie wskazana w Umowie/Zamówieniu Klienta (dalej: „Umowa”).
  7. W przypadku spełnienia warunków Promocji, Organizator ustala cenę promocyjną jako: „Cena wyjściowa minus rabat”.
  8. Zasady rozliczania rabatu:
    • w przypadku płatności jednorazowej – cena promocyjna jest płatna jednorazowo;
    • w przypadku płatności w ratach/semestralnie – cena promocyjna dzielona jest na równe raty zgodnie z wybranym modelem płatności i liczbą rat.
  9. Warunkiem skorzystania z Promocji (dalej: „Warunki promocji”) jest łączne spełnienie poniższych warunków:
    • zawarcie umowy na co najmniej 9 miesięcy;
    • terminowa płatność zgodnie z harmonogramem;
    • brak rozwiązania Umowy z przyczyn leżących po stronie Uczestnika oraz brak odstąpienia od niej przed końcem okresu trwania Umowy;
    • spełnienie dodatkowych warunków wskazanych w tabeli (rozdz. III), od których uzależniona jest wysokość rabatu.
  10. Spełnienie ww. warunków uprawnia Uczestnika do uzyskania rabatu zgodnie z rozdz. III.
  11. Rabaty nie łączą się. W przypadku gdy Uczestnikowi przysługuje kilka rabatów, udzielany jest rabat o wyższej kwocie, chyba że Uczestnik postanowi inaczej.
  12. Regulamin promocji nie obejmuje zajęć indywidualnych oraz zajęć grupowych 2-3 osobowych.

 

III. Rodzaje rabatów

  1. Rodzaje rabatów, które można uzyskać z chwilą spełnienia Warunków promocji, o których mowa w rozdz. II ust. 4:

 

Płatność jednorazowa z góry


rabat:

100 zł (przy zajęciach 2xtyg)

50 zł (przy zajęciach 1xtyg)

Dodatkowy warunek: wybór tego modelu płatności oraz płatność zgodnie z terminami Umowy.

Rabat rozliczany zgodnie z zasadami z rozdz. II ust. 4.

Płatność semestralna w dwóch ratach z góry


50 zł
(przy zajęciach 2xtyg)

25 zł (przy zajęciach 1xtyg)

Dodatkowy warunek: wybór tego modelu płatności oraz płatność zgodnie z terminami z Umowy.

Rabat rozliczany zgodnie z zasadami z rozdz. II ust. 4.

Zniżka rodzinna (dla nowych klientów)

Rabat:

10 zł miesięcznie (przy zajęciach 2xtyg)

5 zł miesięcznie (przy zajęciach 1xtyg)

Dla każdej osoby, która zawiera po raz pierwszy umowę ze SZKOŁĄ, w przypadku, gdy co najmniej dwie osoby z bliskiej rodziny Klienta (małżonek, dziecko, rodzic, rodzeństwo) włącznie z ww. osobą, uczestniczą jednocześnie w zajęciach organizowanych przez Szkołę.

Rabat rozliczany zgodnie z zasadami z rozdz. II ust. 4.

Zniżka rodzinna (dla kontynuujących)

– rabat: 5 % Ceny za Kurs

Dla każdej osoby, która zawiera umowę ze SZKOŁĄ na kolejny rok szkolny, w przypadku, gdy co najmniej dwie osoby z bliskiej rodziny Klienta (małżonek, dziecko, rodzic, rodzeństwo) włącznie z ww. osobą, uczestniczą jednocześnie w zajęciach organizowanych przez Szkołę.

Rabat rozliczany zgodnie z zasadami z rozdz. II ust. 4.

Zawarcie Umowy do 30 czerwca na następny rok szkolny dla osób kontynuujących

– rabat: 5 % Ceny za Kurs

Dodatkowy warunek: zawarcie umowy we wskazanym terminie

 

Rabat rozliczany zgodnie z zasadami z rozdz. II ust. 4.

 

  1. Konsekwencje niezrealizowania warunków promocji przez Uczestnika
  2. Rabat nie przysługuje Uczestnikowi w przypadku rozwiązania Umowy z przyczyn leżących po stronie Uczestnika przed upływem okresu, o którym mowa w ust. II ust 5 pkt 1 lub w przypadku odstąpienia przez Uczestnika od Umowy na podstawie przepisów ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  3. W przypadku skorzystania z Promocji i rozwiązania Umowy z ww. przyczyn/odstąpienia od umowy w ww. trybie, Organizator informuje Uczestnika o niezrealizowaniu przez Uczestnika jednego z zobowiązań Uczestnika uzasadniających naliczenie rabatu oraz wskazuje kwotę rabatu, z którego Uczestnik skorzystał do dnia rozwiązania Umowy/odstąpienia od Umowy.
  4. W przypadku skorzystania przez Uczestnika z rabatu (m.in. obniżenia ceny, którą Uczestnik miał obowiązek zapłacić i której z uwagi na udzielony rabat – nie uiścił), Uczestnik zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu kwoty stanowiącej równowartość rabatu, z którego skorzystał. Zwrot kwoty powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia rozwiązania Umowy na rachunek bankowy wskazany przez Organizatora.
  5. Informacja, o której mowa powyżej może być przekazana przez Organizatora w formie elektronicznej lub tradycyjnej.
  6. Niniejsze postanowienia nie ograniczają w żaden sposób ustawowego prawa konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.

 

  1. Informacje dodatkowe dotyczące Promocji
  2. Organizator nie przewiduje możliwości zamiany rabatu na ich ekwiwalent pieniężny lub na inny produkt/ usługę.
  3. Rabaty nie podlegają zamianie na równowartość pieniężną.
  4. Rabaty nie są środkami płatniczymi.

 

  1. Zasady składania reklamacji dotyczące Promocji
  2. Prawo złożenia reklamacji przysługuje Uczestnikowi Promocji.
  3. Uczestnik Promocji przez cały okres jej trwania może zgłaszać reklamacje co do jej przebiegu, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia zrealizowania rabatu przez Organizatora.
  4. Reklamacja powinna zostać złożona Organizatorowi e-mailowo lub korespondencyjnie na adres Organizatora wskazany w Regulaminie Promocji i powinna zawierać:
  • imię i nazwisko Uczestnika;
  • adres do korespondencji lub adres poczty elektronicznej do kontaktu;
  • opis okoliczności stanowiących podstawę reklamacji.
  1. Złożone reklamacje rozpatrywane będą maksymalnie w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. Decyzja Organizatora w zakresie reklamacji zostanie przekazana w formie, w jakiej została złożona reklamacja, niezwłocznie po jej rozpatrzeniu.
  2. Termin na zgłoszenie reklamacji, który został przewidziany w Regulaminie, nie wyłącza ani nie ogranicza praw przysługujących Uczestnikowi na podstawie przepisów prawa, w szczególności przepisów o terminach przedawnienia roszczeń.
  3. Tryb reklamacyjny, w tym terminy zgłaszania reklamacji nie wyłączają ani nie ograniczają praw przysługujących Uczestnikowi na podstawie przepisów prawa, w szczególności przepisów o terminach przedawnienia roszczeń oraz możliwości dochodzenia swoich praw przed sądami powszechnymi.

 

VII. Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu Promocji w czasie jej trwania z ważnych przyczyn, jeżeli jest to uzasadnione celem Promocji i nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa w Promocji, z tym, że zmiany te nie mogą naruszać praw już nabytych przez Uczestników.
  2. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie przekazana Uczestnikom e-mailowo na adres wskazany przez Uczestnika Promocji lub zostanie ogłoszona na stronie internetowej Organizatora.
  3. Promocja jest przedsięwzięciem marketingowym organizowanym w celu promowania produktów i usług Organizatora oraz dotarcia do nowych klientów, w tym klientów decydujących się na zawarcie umów długoterminowych lub płatnych jednorazowo/semestralnie. Celem promocji jest również zwiększenie lojalności klientów. Promocją objęte są wyłącznie usługi i produkty (dalej jako „Usługi”) realizowane zgodnie z warunkami opisanymi w niniejszym Regulaminie.
  4. Zmiany te obowiązują̨ od dnia ich ogłoszenia lub od późniejszej daty wskazanej przez Organizatora.
  5. Do Regulaminu Promocji zastosowanie mają postanowienia klauzuli informacyjnej RODO/

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Realizując obowiązek informacyjny wynikający z przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także ustawy z dnia  30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz przepisów RODO, poniżej przesyłamy najważniejsze informacje:

  1. RODO: Administratorem danych osobowych jest SZKOŁA. Dane będą przetwarzane a) w celu zawarcia umowy oraz jej wykonywania (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); W przypadku podania dodatkowych danych, które mogą usprawnić realizację umowy – przetwarzanie będzie odbywało się w oparciu o uzasadniony interes Administratora do czasu ustania celu biznesowego lub wniesienia sprzeciwu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) b) w celu wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w tym m.in. przepisów podatkowych i z zakresu rachunkowości oraz przepisów ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich w związku z gromadzeniem dokumentacji związanych z realizacją czynności mających na celu ochronę małoletnich, w szczególności dotyczących m.in. przyjmowania zgłoszeń o zdarzeniach zagrażających małoletniemu i udzielenie mu wsparcia, udokumentowania i przechowywania ujawnionych lub zgłoszonych incydentów lub zdarzeń zagrażających dobru małoletniego. Działania dotyczące ochrony małoletnich, o których mowa powyżej realizowane są także ze względów związanych z ważny interesem publicznym zgodnie z art. 9 ust.2 lit. b RODO; c) w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (m.in. w postaci ustalenia lub dochodzenia roszczeń/obrony przed roszczeniami/ marketingu usług i produktów firmy, opinii) – tj. do czasu przedawnienia roszczeń/ustania celu biznesowego lub wniesienia sprzeciwu.
  2. Do realizacji ww. celów dane mogą być powierzone m.in.  , prawnikowi. Mają Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych oraz sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. W zakresie, w jakim przetwarzanie danych następuje w celu zawarcia i realizacji umowy lub dla celów realizacji obowiązków prawnych czy ustalenia/dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, podanie danych jest dobrowolne, ale może uniemożliwiać zawarcie umowy (nie dotyczy danych fakultatywnych).
  3. Reklamacje: Publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych przez osoby nieuprawnione, dlatego należy stosować właściwe środki techniczne minimalizujące opisane zagrożenia, w szczególności programy antywirusowe i chroniące tożsamość. SZKOŁA nie zwraca się z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła. W ramach świadczonych usług, obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną można kierować na adres SZKOŁY. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni.
  4. Informacja dot. odstąpienia od Umowy: Informujemy, że w przypadku zawarcia umowy na odległość lub poza siedzibą SZKOŁY, Klientowi, który jest konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumentach w rozumieniu art. 3855 kodeksu cywilnego przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem ust. 5. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną o treści: „Odstępuję od umowy z dnia …). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do tej chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.
  5. Klientowi nie przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od współpracy w przypadku gdy SZKOŁA wykonał w pełni usługę lub rozpoczął świadczenie usługi o dostarczanie treści cyfrowych za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od współpracy i przyjął to do wiadomości. W przypadku usługi o dostarczanie treści cyfrowych, SZKOŁA przekazuje Klientowi potwierdzenie otrzymania zgody.
  6. Klient może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z umowy, wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów i uzyskać pomoc w sprawie umowy.